Zasadnutie OZ Havaj dňa 30.1.2011
10. 2. 2011
Obec Havaj
U Z N E S E N I E č.1
z 1. zasadnutia Obecného zastupiteľstva v Havaji, ktoré sa konalo dňa 30.1.2011.
Obecné zastupiteľstvo v H A V A J I
A. berie na vedomie
1. Predloženie oznámenia o majetkových pomeroch starostu obce.
B. schvaľuje
- Zriadenie II. oddelenia ŠKD od 1.9.2011.
- VZN č.1/2011 o určení miesta a času na plnenie povinnej školskej dochádzky.....
- Nákup spotrebného materiálu pre školskú jedáleň.
- Oplotenie cintorína a poplatok za výkop hrobu vo výške 50.- €.
- Členov školskej rady – p. Jacečka Slavomíra
p. Bc.Darivčáka Mareka
C. ukladá
- Vykonať audit za rok 2010.
- Podať žiadosť na ministerstvo financií.
Zodpovedný: starosta obce
*************************************************************************************************
Z A P I S N I C A Č.1
z 1. zasadnutia Obecného zastupiteľstva v Havaji, konaného dňa 30.1. 2011.
Prítomní: viď prezenčná listina
Program: viď pozvánka
- Zasadnutie obecného zastupiteľstva otvoril a viedol starosta obce, ktorý privítal na zasadnutí prítomných poslancov a oboznámil ich s programom rokovania.
- V tomto bode informoval starosta obce o tom, že v základnej škole bola inšpekcia, ktorú vykonala Štátna školská inšpekcia a že na základe správy o výsledkoch inšpekcie je potrebné zriadiť II. oddelenie ŠKD z toho dôvodu, že v súčasnej dobe ŠKD navštevuje 45 detí /počet na I. oddelenie je 25 detí/. Vysvetlil im terajšie riešenie uvedeného stavu a to, že toto pracovné miesto je riešené absolventskou praxou. Tu sa poslanci dohodli, že tento problém bude treba ešte prehodnotiť v mesiaci august podľa počtu zapísaných detí do družiny v školskom roku 2011/2012.
- V tomto bode starosta obce predložil poslancom oznámenie o majetkových pomeroch starostu obce, ktoré vyplýva zo zákona č. 357/2004 Z.z. Čl.7. Poslanci preloženie tohto oznámenia vzali na vedomie.
- Starosta obce predložil na schválenie návrh VZN č.1/2011 o určení miesta a času zápisu na plnenie povinnej školskej dochádzky a o výške príspevkov v školách a školských zariadeniach v zriaďovateľskej pôsobností obce Havaj. Po podaní výkladu týkajúceho za VZN poslanci tento návrh hlasovaním schválili.
- V tomto bode starosta obce predložil ústnu požiadavku školskej rady o doplnenie dvoch členov školskej rady z radov poslancov. Poslanci sa dohodli a hlasovaním schválili členov do rady školy a to p. Jacečka Slavomíra a Bc.Darivčáka Mareka.
- Ďalším bodom programu bolo odsúhlasenie a schválenie spotrebného materiálu – pracovných pomôcok do školskej jedálne. Starosta oboznámil poslancov s tým, že v školskej jedálni bola vykonaná kontrola z hygieny a na ich odporúčanie potrebujú zakúpiť nové hrnce, príbory, poháre, lopáre, nože... ,že je potrebné zakúpiť novú škrabku na zemiaky /stará už bola vyradená/ a vymeniť pracovné stoly. Tu sa poslanci dohodli, že v prvom rade je potrebné zakúpiť spotrebný materiál, podľa možnosti finančných prostriedkov vymeniť alebo vynoviť pracovné stoly a neskôr by bola zakúpená aj škrabka na zemiaky. Na umiestnenie škrabky na zemiaky je potrebné pripraviť samostatnú miestnosť, kde bude umiestnená a to si vyžaduje určitý čas a až bude miestnosť pripravená zakúpi sa škrabka.
- V tomto bode poslanci odsúhlasili termín vykonania auditu za rok 2010 na prvý februárový týždeň.
- V tomto bode sa starosta obce spolu s poslancami obecného zastupiteľstva zhodli na tom, že je potrebné vykonať oplotenie cintorína, ale že je potrebné pozisťovať ceny za betónové koly, železné, pletivo a zhruba vyčísliť náklady na oplotenie a na budúcom zasadnutí sa to prehodnotí a dohodne na ďalšom postupe. Taktiež starosta obce predložil návrh na schválenie sadzby za výkop hrobu. Starosta obce a poslanci skonštatovali, že k takejto situácií prichádza veľmi zriedka / väčšinou sa robia hrobky/, ale aj napriek tomu považovali to za potrebné dohodnúť sa a schváliť poplatok za výkop hrobu. Nakoniec hlasovaním schválili výšku sadzby za výkop hrobu – 50.- €.
- Starosta obce informoval poslancov o možnosti podávania žiadosti na ministerstvo financií a dohodli sa, že finančné prostriedky sa budú žiadať na opravu strechy na budove zdravotného strediska /dome smútku/.
- V diskusií starosta obce informoval poslancov o vypracovaní dodatku k zriaďovacej listine školy z dôvodu, že na rozhodnutí, ktoré bolo vydané MŠ SR nebolo uvedené Havaj 7 a do siete škôl bolo zapísané: Základná škola s materskou školou Havaj, Havaj 7 a zriaďovacia listina obsahuje: Základná škola s materskou školou Havaj, sídlo školy 090 23 Havaj 7, ktorá bola vydaná na základe rozhodnutia MŠ SR. Ďalej informoval poslancov o probléme so školskou žumpou o tom, že ju bude potrebné vytiahnuť a bude to náročná práca preto, že v žumpe je hrubá vrstva tuhého kalu, ktorý bude potrebné nejakým spôsobom rozbíjať a tak pomaly ťahať kal. Starosta ďalej informoval poslancov o tom, že podnikol prvé kroky na vytvorenie webovej stránky obce Havaj a poplatok za doménu bol zaplatený vo výške 44,40 €. Starosta obce taktiež oboznámil poslancov o uskutočnení kolaudácie na budove, kde bola vykonaná - rekonštrukcia a prístavby požiarnej zbrojnice a že je potrebné vykonať zápis do katastra. Starosta obce predložil návrh na obnovenie vedenia kroniky obce. Poslanci s týmto návrhom súhlasili a zostalo ešte nájsť občana, ktorý by sa touto tematikou zaoberal a zároveň aj písal kroniku obce.
- Zapisovateľka predložila návrh na uznesenie, ktorý poslanci obecného zastupiteľstva schválili.
- V závere zasadnutia obecného zastupiteľstva starosta obce sa poďakoval prítomným poslancom za účasť na rokovanie a zasadnutie ukončil.
V Havaji : 30.1.2011
Zapisovateľ: ..........................................
Overovatelia: ..........................................
..........................................
Komentáre
Prehľad komentárov
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.